Bohaterem obecnej kampanii jest Janusz Weiss, który poprzez dociekliwe pytania stara się ustalić "co takiego max jest w koncie Sezam Max?"
Sezam Max jest jedynym kontem na rynku, które łączy bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce z wysokim oprocentowaniem środków (3,7 proc. w skali roku). Bank BPH wprowadził je do oferty jesienią 2005 roku.
Aby otworzyć konto Sezam Max wystarczą miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł. W ramach miesięcznej opłaty za konto - 12,95 zł ? jego posiadacze mogą bez dodatkowych kosztów korzystać z szeregu usług, m. in.:
- bezpłatnego dostępu do rachunku przez Internet lub telefon,
- bezpłatnych przelewów przez Internet,
- bezpłatnych poleceń zapłaty,
- możliwości otwarcia darmowych rachunków dla dzieci,
- możliwości otrzymania karty kredytowej za darmo.
Kreację przygotowała agencja Just, która pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.
Kampania potrwa do końca czerwca. Główne media wykorzystywane w komunikacji to telewizja, Internet, prasa, a także outdoor w 8 największych miastach.
Źródło: Bank BPH
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz