21.10.05

PKO BP chce mieć 2 mln klientów internetowych do końca 2006 roku

Bank PKO BP SA chce zwiększyć liczbę klientów platformy internetowej do 2,0 mln na koniec 2006 roku z 1,1 mln obecnie, powiedział Jacek Obłękowski, członek zarządu PKO BP.

Członek zarządu szacuje, że z obecnych klientów PKO BP, których jest 5,4 mln, ok. 65% stanowi potencjalną grupę platformy internetowej.Obłękowski powiedział, że w ostatnim kwartale tego roku w ramach konta PKO Inteligo będzie wprowadzona usługa ?Płacę z PKO BP?, usługi doładowujące karty telefoniczne, a także umożliwiające podgląd rejestrów w ramach konta w Otwartym Funduszu Emerytalnym Bankowy.

PKO BP uruchomiło w listopadzie zeszłego roku usługę PKO Inteligo umożliwiającą posiadaczom tradycyjnych rachunków obsługę przez internet. Obecnie z bankowości elektronicznej korzysta 1,11 mln klientów, z czego 470 tys. to posiadacze wirtualnego konta Inteligo, natomiast 660 tys. to klienci PKO BP. Oznacza to, że usługą tą objęto 11% posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i aż 24% posiadaczy rachunków Partner z sektora małych i średnich przedsiębiorstw ? powiedział Obłękowski. Jak poinformował bank, przeciętny klient PKO BP loguje się do swojego rachunku 8-9 razy miesięcznie i wykonuje w tym czasie 3-4 operacje.

Jak podała poniedziałkowa Rzeczpospolita, obecnie z bankowości internetowej korzysta w Polsce ok. 4,6 mln osób, co oznacza wzrost o 84% r/r.

Źródło: money.pl

Brak komentarzy: