17.1.06

mBank w liczbach

W ciągu pięciu lat działalności mBank pozyskał 1 milion Klientów i ponad 4 mld zł depozytów, co czyni go jednym z 20 największych banków internetowych na świecie, i jednym z 10 w Europie.

mBank w liczbach (stan na koniec 2005r.):
  • 1 015 tys. Klientów,
  • 1 325 tys. rachunków, w tym 130 tys. mBIZNES,
  • 4,04 mld zł zgromadzonych depozytów oraz 0,57 mld aktywów w funduszach Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych,
  • 1,6 mld zł udzielonych kredytów,
  • 48,7 tys. wydanych KART kredytowych,
  • 529 tys. wydanych kart płatniczych,
  • 131,7 tys. Klientów Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych (SFI),
  • 12,4 tys. Klientów korzystających z usługi eMAKLER,
  • 18 tys. sprzedanych polis ubezpieczeniowych,
  • 80 mln obrotu na platformie mSZOP,
  • 870 lat 4 dni i 2,5 godziny spędzone na stronach mBanku przez mKlientów,
  • 7 969 366 telefonów odebranych przez mLinię,
  • 95 459 053 odwiedzin stron www.mbank.pl.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba Klientów wzrosła o 25 %, a liczba rachunków aż o 28 %. Jednocześnie, wprowadzając do oferty usługę eMAKLER, mBank pozyskał 10% rynku transakcji giełdowych on-line.

Produkty i usługi wprowadzone do oferty w 2005 roku:
  • Usługa maklerska - eMAKLER
  • Kredyt konsolidacyjny w ramach mPLANu hipotecznego
  • Fundusze Funduszy (FoF) w ramach SFI
  • Ubezpieczenie komunikacyjne
  • Ubezpieczenie na życie z funduszem
  • mBank.net.pl - program partnerski
  • Partnerska karta kredytowa Compensa Visa Classic
Model biznesowy mBanku stał się rewolucją w finansach i przełomem na rynku bankowości detalicznej w Polsce. Dzisiaj mBank jest rentowną instytucją finansową pierwszego wyboru, oferującą najlepsze na rynku produkty bankowe i niebankowe.

Rekordowe wartości 2005 roku:
  • 360 tys. rachunków, w tym 40 tys. mBIZNES i 17 tys. rachunków izzyKONTO,
  • 646 mln zł udzielonych kredytów hipotecznych, 103 mln zł- limitów KREDYTU odnawialnego,
  • ponad 100% wzrost liczby KART kredytowych (o 25 tys. z przyznanymi limitami w wysokości 90 mln zł),
  • 52 tys. nowych rachunków inwestycyjnych,
  • 200 mln zł pozyskanych aktywów netto w ramach Supermarketu FI,
  • 70 funduszy należących do 11 Towarzystw w ramach SFI,
  • 35% wzrost sprzedaży eKARTY,
  • ponad 1000 witryn w polskim Internecie przyjmujących płatności mTRANSFER.

mBank w społeczności

W ciągu całego roku, zgodnie z przyjętą strategią, mBank był mecenasem kultury, sponsorem imprez edukacyjnych i sportowych.

W 2005 roku mBank przeprowadził dwie akcje charytatywne mKlienci potrzebującym, w ramach których Klienci mBanku mogli, za pomocą usługi mTRANSFER, przekazywać środki na konto fundacji. Podczas akcji zakończonej w kwietniu 2005r., dzięki dobroci i hojności mKlientów, mBank zebrał 86 477 zł, a dodatkowo na pomoc dla ofiar Tsunami 45 194,95 zł. Ponadto, już po raz kolejny mBank wsparł kampanię społeczną Cała Polska Czyta Dzieciom sponsorując druk kalendarzy. Jak co roku, seria gadżetów mBanku została zlicytowana podczas aukcji internetowej, z której dochód został w całości przekazany na XII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Nagrody i Wyróżnienia

W 2005 roku mBank został laureatem:
  • Konkursu EUROPRODUKT 2004 za Supermarket Funduszy Inwestycyjnych,
  • Nagrody Gospodarczej "Wehikuł Czasu" jako "Bank Roku 2005",
  • Konkursu "Bank Dostępny" otrzymując wyróżnienie za dostosowanie platformy do obsługi osób niewidomych,
  • Nagrody "Portfel Roku 2005" za mPLAN hipoteczny denominowany we frankach szwajcarskich. Dodatkowo eksperci uznali KREDYT ratalny plus za jeden z najlepszych kredytów konsumenckich na rynku,
  • Olimpiady Usług Bankowych zorganizowanej przez Zarząd Targów Warszawskich oraz Instytut Badania Opinii i Rynku PENTOR, jako bank najbardziej przyjazny Klientom.
  • mBank został również wyróżniony dyplomem i statuetką za życzliwość i wsparcie dla kampanii społecznej Cała Polska czyta Dzieciom.
Źródło: mBank

Skorzystaj z oferty i zostań klientem mBank

Brak komentarzy: