10.1.06

PKO Inteligo - doladowanie telefonow komorkowych

PKO Bank Polski udostępnił możliwość doładowywania telefonów pre-paid również osobom
korzystającym z usług bankowości elektronicznej PKO Inteligo (wcześniej usługa ta była dostępna dla użytkowników kont Inteligo). Teraz posiadacze kont PKO Inteligo mogą w prosty sposób doładować swój lub innej osoby telefon komórkowy, działający w sieci: Tak Tak, Heyah, Orange Go, POP, Simplus lub Sami Swoi.

W serwisie internetowym PKO Inteligo klienci mają także możliwość sprawdzenia historii transakcji oraz wydrukowania faktur za wykonane doładowania. Usługa ta umożliwia zasilenie telefonu wprost z rachunku bankowego, klienci nie są przekierowywani do serwisów firm zewnętrznych. Dzięki temu użytkownik PKO Inteligo ma komplet informacji o doładowaniach w jednym miejscu.

Dotychczas z takiej usługi mogli korzystać tylko klienci posiadający wirtualne konto Inteligo. Zaoferowane w październiku 2003 r. doładowania wprost z rachunku cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów Inteligo - w samym grudniu 2005 r. zasilono telefony za ponad 2 mln zł.

Z usługi mogą skorzystać osoby fizyczne posiadające rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe z grupy Superkotno (ok. 5,4 mln) oraz małe i średnie firmy mające otwarte rachunki typu Partner, wspólnoty mieszkaniowe (łącznie ok. 400 tys.). Elementem programu PKO Inteligo jest również konto Inteligo, jako rozwiązanie dla klientów, którzy preferują wyłącznie bankowość elektroniczną.
W ciągu roku, od momentu zaoferowania dostępu do tradycyjnych rachunków za pośrednictwem Internetu i telefonu skorzystało z tej możliwości 860 tys. klientów. Oznacza to, że z usługą tą objęto już 15 proc. posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i aż 26 proc. posiadaczy rachunków Partner z sektora MSP. Łącznie z bankowości elektronicznej PKO Inteligo korzysta ponad 1,3 mln klientów (wirtualne konto Inteligo posiada ponad 460 tys. klientów).

Z wstępnych danych podsumowań zakończonej niedawno kampanii reklamowej pod hasłem "Elektroniczny do potęgi ENTER" wynika, że o ponad 30% wzrosła liczba klientów, którzy podpisali umowę i aktywnie korzystają z oferowanej przez bank usług bankowości elektronicznej. Grupę docelową stanowiły przede wszystkim osoby młode i w średnim wieku, aktywne, otwarte na nowości.

Źródło: PKO BP

Brak komentarzy: